رایورز

www.rayvarz.com

رایورز

www.rayvarz.com

حداکثر، چند ساعت در هفته باید کار کنید؟

ساعت کاری اداری در روز به طور معمول 9 ساعت یا 8 ساعت و با ساعت آزاد برای ظهر می باشد و به طور معمول هر شرکتی و هر سازمانی با همین تیتر و اعمال قوانین خود ساعت را تایید می کند که تغییر آن برای چند ساعت در هفته معمولا مقدور می شود که در نرم افزار حضور و غیاب هر سازمان به خوبی مشخص می شود و میشود از سیستم های مدیریت حضور کارکنان این موارد را دید.

حال با این تعداد ساعت کار با کارهای گاها دوم و سوم هم باید به فکر خود باشیم و میزان ساعت کار خود را تنظیم کنیم.

اصولا بیش از چهل ساعت کار در هفته استرس زا می شود و نارضایتی و عوامل خطرساز و بیماری‌ به دنبال خواهد داشت.

ساعات کار طولانی در هفته ( ۶۱ تا ۷۰ ساعت)، احتمال خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب را تا ۴۲ درصد افزایش می‌دهد. باید این موارد را در سیستم حضور و غیاب خودتان چک کنید که به خاطر دریافتی بیشتر اینهمه احتیاج به کار شاید نباشد و باید هوشمندانه تر و مطلع تر کارها را پیش برد و از کارهای تکراری جلوگیری کرد برخی مسئولیت ها را با برخی انواع واگذاری مثل اتوماسیون اداری به دیگران محول کرد و از همین طریق اتوماسیون اداری گاهی به خودتان یادآور شوید که نباید بیش از اندازه کار کنید. شما به عنوان مدیر فقط شخص خودتان مدیریت حضور کارکنان را مد نظر داشته باشید .

پزشکان متعددی بر این اعتقادند که هر چه این میزان ساعت کاری از حد معمول افزایش یابد میزان بیماری هم به همین میزان بیشتر خواهد شد پس میزان اضفه کاری شما در تایم شیت و سیستم حضور و غیاب با بیماری شما  هر دو با هم اضافه خواهند شد، اما هر چه در اتوماسیون اداری در تعاملات بیشتر باشید حتما بهتر در کار پیش خواهید رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.