رایورز

www.rayvarz.com

رایورز

www.rayvarz.com

با سیستم اتوماسیون اداری و نرم افزارهای مرتبط با آن بهتر مدیریت کنیم

 

مدیریت از نظر بسیاری از بزرگان به این معناست که  وظیفه یکسان سازی و ایجاد تعادل بین امور متضاد و متعارض را داشته باشیم . تعریفی که از دانشگاه هاروارد از مدیریت ارائه شده است، مدیریت را عبارت از عمل توازن بین فعالیت های مختلف شرکت مانند کاهش فعالیت ها و افزایش فعالیت‌ها، حذف فعالیت های زاید و همزمان ساختن فعالیت های مرتبط ، انجام کارهای بیشتر در زمینه های جدید با منابع کمتر دانسته اند.

با تاملی بیشتر روی این مفاهیم ارائه شده باید بدانیم که گاهی برای کنترل و جلوگیری از پیچیده شدن مسائل و مشکلات شرکت باید با ابزارهایی تصمیم سازی را آسان نمود شرکت هایی مانند شرکت مهندسی نرم افزار رایورز سالهاست بر روی مدیریت بازار و شناخت درست بازار ابزارهای مناسب برای کنترل عملکرد را تهیه دیده است و با تغییر نیاز های سازمانها و مدیران سیستم هایی مثل سیستم اتوماسیون اداری را بهینه نموده است.

شرکت مهندسی نرم افزار رایورز بر پایه تجربه مدیران، سیستم حسابداری های مناسبی را با کارشناسان خبره برنامه نویسی کرده اند و در بازار سالهاست که آزمایش شده و جواب خود را نیز با نتایج موفق ارائه نموده است.
برای مدیریت درست بابد بتوان عملکرد کاربران را اندازه گرفت باید مدیر بتواند وظایف را به کارمندانش ارسال کند و بررسی نماید که در حال حاضر مسئولیت واگذار شده تا چه مرحله انجام شده است؟! برای ارسال پیامهای داخلی شرکت ما پیشنهاد می کنیم از سیستم اتوماسیون رایورز استفاده کنید. با خرید این نرم افزار ابتدا آموزش اتوماسیون اداری به شما داده می شود که برای بهترین بازدهی سیستم اتوماسیون اداری  بهترین دید را از جایگاهی بالاتر به سیستم داشته باشید.

 

در هر سازمان بخش‌های مختلف دیدگاه‌های متفاوتی نسبت به انجام فعالیت ها و تخصیص منابع و مدیریت مالی دارند. مدیر بازاریابی سود دهی سازمان را با تبلیغات بیشتر می داند. مدیر فروش خواستار آن است که که فروشنده های با تجربه بیشتری داشته باشد و بخش تحقیق و توسعه می خواهد پول یبشتری برای بهبود محصولات و توسعه محصولات جدید داشته باشد، اما یک مدیر سازمان موفق باید با شناخت ابزار های مختلف تصمیم به داشتن ابزار هایی برای کنترل سازمان داشته باشد برای کنترل حسابداری مالی، برای مدیریت بهتر کارکنان با سیستم اتوماسیون اداری برای بهتر ارائه دادن قیمت تمام شده، یا سیستم منابع انسانی برای مدیریت بهتر منابع انسانی یا مدیریت بهتر کارکنان .

و باید به این شکل باشد که هر بخش شرکت و هر کارمند سازمان باید به اهداف کلی سازمان فکر کند، باید علاوه بر بخش خود به موفقیت کل شرکت هم فکر کند و مدیر سازمان باید این فرهنگ را در سیستم های مدیریت کارکنان زنده کند.

 

شرکتی که برای بهتر شدن تلاش نکنند بدتر می شود. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.